J. Sadauskienė: Jei „Instagrame“ turi daug sekėjų, tu būsimas modelis?

Vienos didžiausių modelių agentūrų „Modilina“ vadovė ir buvęs tarptautinsi modelis Jolanta Sadauskienė visada mielai dalinasi savo patirtimi ir žiniomis. Šį kartą ji atvirauja, kokia Lietuvoje situacija modelių rinkos srityje, kaip pasikeitė požiūris į modelius ir kad šiandien juo būti – šiek tiek lengviau nei jos šlovės laikas.

Jolanta, ar nuo to laiko kai Jūs buvote modeliu ir iki dabar, kai esate modelių agentūros savininkė, kaip pasikeitė modelių kultūra Lietuvoje ir visuomenės požiūris į tai?

Kai aš dirbau modeliu, tai buvo kažkas naujo. Tai buvo labai reta ir visiškai eksliuzyvinis dalykas. Tam, kad būtum modeliu, reikėjo būti aukštai, turėti tobulą šypseną, sveikus dantis, odą. Dabar tie reikalavimai ryškiai sumažėjo, nes rinka išsiplėtė iki begalybės. Dabar dirbti gali bet kas. Jeigu tu atitinki normalius kriterijus ir atitinki dalį tų keliamų standartų, tu keli dirbti didelių dydžių, mažų dydžių modeliu ir pan. Ta rinka tapo labai diferencijuota.

Tai gerai ar blogai, kad modeliu gali būti beveik bet kas?

Na, negali būti modeliu mergina su netvarkingais dantimis, neproporcinga figūra. Vis dėlto žmogus privalo būti fiziškai gražus, bet reikalavimai nėra tokie griežti kaip prieš 20 m. Tiesiog prekinių ženklų yra daugybė ir jie visi turi savo skirtingus reikalavimus įvaizdžio tipui, todėl modelių pasiūla turi būti atitinkamai didelė ir įvairi.

Kiek dar likę prekinių ženklų, kurie reikalautų tų pačių standartų modelių kaip prieš du dešimtmečius?

Na, visų pirma gal ne lieknume ir aukštume visa esmė. Šie du dalykai visuomet būna tik turbūt madų savaitėse, o visa kita lemia veidas. Šiais laikais ypač daug įtakos turi socialiniuose tinkluose, pavyzdžiui, Instagram‘e esantis sekėjų skaičius. Atsižvelgiant į įvairius paskaičiavimus, jau dabar socialiniai tinklai pagal pajamų kiekį pralenkia televiziją Jungtinėse Amerikos Valstijose. Tai jeigu žmogus turi milijonus sekėjų, jis automatiškai tampa modeliu ir gauna reklamos pasiūlymą. Žinoma, ta karjera yra visiškai kitokia ir nevaldoma, nes modelis pats negali sukontroliuoti to. Tai yra neįmanoma, nes tam skirta industrija ir tą reikia daryti profesionaliai. Žaidimai tokiame vaidmenyje įmanomi. Paskutinį kartą kai buvau madų savaitėje Niujorke, mačiau žvaigždžių įkainius Instagram‘e, pavyzdžiui, Kim Kardashian pasidalinimas savo vienoje kainuoja 4,5 milijonų dolerių. Tai įspūdingos sumos, nepajudinant piršto.

Ar jūs, Jolanta, samdytumėte Kim Kardashian modeliu?

Ne, aš jos nesamdyčiau, bet jos socialinių tinklų siena tikrai pasinaudočiau.

Grįžtant į Lietuvą, kaip sunku lietuviškiems modeliams išpopuliarėti?

Lietuva nėra ir rinka. Labai gaila, kad per 20 m. taip ir neišsivystėme, ta rinka tik labiau smuko ir smuko. O šiandien galiu ant vienos rankos pirštų suskaičiuoti klientus, kurie turi adekvatų mąstymą ir supranta tuos tarptautinius standartus.

Kodėl nėra tos rinkos?

Nėra biudžeto, nėra tarptautinių žurnalų, tik vieną turime. Tiesiog taip jau yra.

Ar Lietuvoje per 20 m. padaugėjo modelių?

Kas be ko, vien agentūrų kiekis netgi padidėjo. Vien mano išugdytų modelių yra labai daug.

Kiek turite tokių merginų? Neskaičiavote?

Tikrai ne (juokiasi). Keičiasi dešimtmečiais tie modeliai.

Ar prisirišate prie merginų?

Žinoma, jie mums tampa kaip vaikai. Jaučiame, kad ir mes jiems taip pat. Kartais jie ne tėvų klausia patarimo, o mūsų. Arba tėvai prašo, kad mes patartumėme, nes dažnai merginos ar vaikinai labiau klauso mūsų nuomonės, o ne tėvų.

Raudonas Kilimas

administrator 2587 Straipsniai

.

Palikite komentarą

my_speed: 0.66237115859985